I Skövde är allt möjligt

Imorgon vid den här tiden befinner jag mig i Skövde. Förhoppningsvis på Komvux, Haha! (En fantastiskt plats tro det eller ej.) För att spela Skövde Cup.
I tre dagar skall jag endast koncentrera mig på att Älska basket och träffa människor som gillar det lika mycket som en själv.
Det är kul.
Det är grymt att spela, vara med laget och gå runt och titta på andras matcher.
Men nästan det som jag tycker bäst om är faktiskt känslan av att för en gång skull vara på en plats där alla tycker om basket. Att vara på ett ställe där man vet att all har känt känslan av hur bra det är.
Man blir nästan religiös. Det är som att komma hem.

Skövde Cup 2009.
och jag vet inte om vi kommer att vinna. (Ha !?) Men jag vet att vi kommer att ha roligast av alla. Som alltid.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

VÅRA HJÄRTAN SLÅR FÖR KULLAVIK, KULLAVIK, KULLAVIK, HEJA KULLAVIK

VÅRA HJÄRTAN SLÅR FÖR KULLAVIK OCH DOM SLUTAR ALDRIG SLÅ



KULLAVIK!!!!



Aa...kommer alltid minnas Skövde, för det är där allt är möjligt! Eller hur Emma?!

2009-04-26 @ 18:34:16
Postat av: Emma

JA, Skövde är bäst! Vi är snyggast! Och Kungsbacka är snyggast nakna :D

2009-04-26 @ 21:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0