Mimmikatt

Mina kusiner var och hälsade på igår. :)
Felix 7 år tittar på Mimmi och säger "Hon har elaka ögon"
HA! Det var rätt så klockrent eftersom att Mimmi (enligt många) är rätt ond.
Sanningen är dock att hon är världens fegaste. Hennes värsta fiende är damsugaren. (!) Och hon vågar knappt gå utanför dörren. På vintern kunde hon låtsas att det var för att det var kallt, men nu kommer sanningen fram.
Hon är feg, för hon vill inte gå ut och riskera att möta en annan katt (hon förlorar lätt i kattslagsmål). Och dettsutom är hon lite lat ;):

Ialla fall så kan man ju tycka att hon är lite elak. Hon har ju sina rätt agresiva sidor. Fast det är just därför jag tycker om henne så mycket.
Och innerst inne är hon ju världens mysigaste (och fegaste) mimmikatt.



<3

Kommentarer
Postat av: Selda

hihi jag tycker inte mimmi är ond ;)

2009-04-14 @ 18:23:49
Postat av: emma

, det är bra, för jag tror hon gillar dig ;)!

2009-04-14 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0