Påsklov!

Det är verkligen jätteskönt att veta att man har en hel vecka framför sig utan skola :D, jag behöver verkligen vila upp mig lite.
Imorse spelade vi match mot kortedala, som vi tyvärr förlorade, fast det gjor´de inte så mycket för det var väldigt kul :D
Väldigt fin publik var det också där :)
Tyvärr har jag fått lite ont i halsen och hosta, igen ;) försvinner aldrig den här förskylningen? Så jag känner mig helt seg och har legat och slappat i sängen ett tag, men nu måste jag ta mig ut.
Sommarväder typ? :D woho!
Jag ska ta med mig Emil ner till havet och känna på solen.

Och just det.....
jag har världens bästa vänner
<3


Kommentarer
Postat av: malin

puss (L)

2009-04-04 @ 17:59:40
URL: http://malinsyl.blogg.se/
Postat av: Yasmin

:D gumman (L)

2009-04-05 @ 00:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0