vi älskar skövde!

Jag tänker, pratar och lever numera i hejaramsor efter helgen.
Vi har gått runt på varenda gata i lilla Skövde, de flesta idrotsshallar och inte minst i korridorerna på Komvux och skrikit både det ena och det andra.
Gamla favoriter som inte minst "Hunden, katten glassen", "Våra hjärtan" och "Åhh kom till Mölndal" hördes självklart och vi lyckades också använda ett antal nya sånger om både det ena och det andra ;)

Sedan har vi ju självklart spelat lite basket också. Haha, och det var också väldigt kul, men allt det andra är nästan det som är bäst. Jag gillar verkligen att sjunga hejaramsor, jubla och göra vågen. Med laget då såklart, för ví är säkerligen, den bästa hejarklack som funnits ;)

Jag har haft det så himla kul den här helgen. Det är något speciellt med Skövde alltså :) Man kan faktiskt inte ens beskriva det på riktigt med ord, hur kul vi har haft det. Man måste bara uppleva det för det är så jäkla grymt.
Jag som inte ens tror på lycka, måste säga att det här nog är så nära som man kan komma.





Ja. Det är bara så, Skövde är bäst.

Kommentarer
Postat av: yasmin

ne, men nationella slutar ju den 12 maj!!! :P :D:D

2009-04-30 @ 15:34:38
URL: http://yasminfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0