!

Så underbart med fredag!
Veckans bästa dag. Den enda dag man kan göra allt och ingenting.
Jag har iför sig många saker som jag skulle vilja hinna med idag, men vi får väl se hur det bli med det. om jag kommer igång.
jag började nämligen läsa en bok förut. skulden av Jodi picoult. samma författare som jag skrev om en annan gång.
jag sitter här och ryser när jag läser. för att det är så bra, genomtänkt, spännande. hon skriver helt så helt fantastiskt. jag har aldrig läst något som är skrivet så bra, som berör mig så mycket.
helt grymt. då och då skriker jag till för mig själv när det händer något riktigt bra i boken. Mimmi ger mig misstänksamma blickar då och då. och precis som jag sa till henne en annan gång när jag läste en bok av Jodi Picoult, säger jag;
"det är synd att du är katt, för det har är så jävla bra!"

i alla fall. jag får se om jag kan slita mig från boken och göra något vettigt snart.
men annars gör det trots allt inte så mycket.
Det är ju faktiskt fredag

Kommentarer
Postat av: malin

du hade visst bloggat ganska mycket! :)

2009-02-20 @ 17:31:53
URL: http://malinsyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0