Galen?

jag måste sluta att tänka så mycket.
beslutsångest för värsta mes-saker.  men det är slut med det nu. :)
Jag ska skärpa mig, jag lovar.

Det hände en kul grej förut. Haha.
Jag satt i mitt rum och lyssnade på musik, ganska högt med sådana stora hörlurar man sätter på huvudet .
Jag var ganska så mycket inne i min egna värld och ganska så isolerad.
Så kommer min lillebror in i mitt rum, utan att jag märker det.
"Det är mat, mat, mat, mat." säger han högt för att jag ska höra.
jag blir helt chockad, hoppar till så att hörlurarna flyger av huvudet (!) och jag lyckas i sista sekund fånga dem innan de flyger ner i golvet.
"Du får inte skrämma mig så!" säger jag till honom och han bara skrattar. Sedan skrattar jag med.
Det kanske inte låter så kul. men tro mig, det var det. jag hade gärna velat ha det på film, det skulle vara riktigt kul.

ialla fall. nu ska jag läsa lite i min mattebok. läxförhör imorgon. Jag börjar bli lite orolig för jag har börjat tänka i matematiska formler. helt plötsligt, var som helst, dyker det upp siffror, paranteser och x i mitt huvud.
Börjar jag att bli galen?  vem vet.

.... när jag tänker efter är det kankse bäst att skippa matten ;) ¨
haha, jag får se om jag lyckas öppna boken.

adios!

Kommentarer
Postat av: lisen

Haha - det hade jag velat se!

Synd att din lillebror inte filmade, så hade ni kanske kunnat skicka in det till Americas funniest homevideos?;)

2009-02-13 @ 12:01:57
URL: http://morotsfantasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0