Helg tack.

den här veckan bara fortsätter att vara jobbig.
idag när jag kom hem var jag så trött att det enda jag inte orkade göra någonting.
jag såg åt och såg lite på tv, men jag blev inte så mycket piggare så jag bestämde mig för att lägga mig i sängen en stund.
bara för att vila lite. inte somna.HA!. lycka till med det.
hur många gånger har jag inte lagt mig ner och intalat mig själv att jag bara ska ligga där i ett par minuter? oändligt många gånger.
och hur många gånger har jag lyckats att gå upp efter några minuter? Noll.
´
så jag ligger där och slumrar till. himmelskt skönt visserligen, det finns nog inget bättre än att sova på dagen!
men sen när jag vaknar gång på gång och ser hur tiden bara går och går och jag bara blir tröttare och tröttare känns detinte lika riktig lika kul.
jag minns att jag drömmer en dröm om att min en häst trampade på min kamera. kankse inte världens sorgligaste dröm men det var rätt hårt att drömma den. jag minns att jag tänkte; okej, jag kan vakna nu, för detta är väl bara en dröm?

och vips var jag vaken. det är rätt konstigt ändå.
vad snurrig man blir då. jag hade knappt någon aning om var jag var eller vad klockan var. halv-mörkt ute och tyst i huset. är det morgon kanske?
så kommer jag på hur det egentligen ligger till. så trött man blir. sovit bort viktig tid och ändå är man trött.

det är bara det att jag har matteprov imon. åh vad jag hatar matteprov. och jag vill inte vara såhär trött då.
om bara denna veckan kan ta slut, så blir det nog bra.

helg tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0