trött

idag har jag inte fått mycket gjrort sedan jag kom hem ;) jag kände mig verkligen jättetrött och lyckades inte få mig själv att öppna spanska boken. jag bara satt i soffan och tänkte, en minut till och en minut till. jag orkade verkligen inte.
sedan när jag väl lyckades börja plugga kunde jag inte koncentrera mig. så jag gav upp.
jag skyller det på att jag har sovit för lite, gått och lagt mig för sent hela veckan. så ikväll satsar jag på mindre plugg och mer sömn, för att se om det ger något resultat.
¨
att sova är alltid det som jag prioriterar minst, efter plugget, träning, tvn och datorn osv, det känns som om det finns så mycket bättre saker att göra än att sova liksom. fast nu måste jag börja gå och lägga mig tidigare.
mitt huvud känns helt segt och jag kan inte tänka längre. det fungerar inte i längden.

så god natt.
hoppas jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0