en bra bok

imorse hade jag tänkt att vara lite duktig och läsa lite i Frankenstein som vi läser vi måste läsa i svenskan.
Den är inte jätteunderhållande precis. Så jag öppnade min väska för att ta fram den, men den låg inte där. Jag kom på att jag hade lagt den på ett annat ställe. I väskan fanns dock en annan bok, som jag lånade på bibloteket igår och jag tänkte bara ta upp och titta på den lite. Så började jag läsa, och jag kunde inte sluta.
Jag tog med mig den och läste när jag, duschade (haha), när jag åt lunch, och sedan satte jag mig i sängen och fortsatte att läsa. Den är så grym. Jättespännande och så intressant :).
..... jag är rädd för att jag inte kommer att kunna läsa någon Frankenstein förrän den här boken är klar, det är alltid så mycket enklare att läsa en bok när man inte måste ;)

i alla fall. Försvinnanden av Jodi Picoult heter den om någon är intresserad. .... nu måste jag återgå till boken för att se vad som kommer att hända ;)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0