!

Hej!

Jag är tillbaka! Det är ju riktigt trevligt att ha en blogg ändå, :) Med hjälp av min kloka lillebror har jag lyckats fixa till den lite så att den blivit live personligare. Det är kul! men jag hoppas att jag kan fixa det ännu bättre när jag fått lite mer koll.

Problemet är att jag bara har en läsare (om den läsaren inte är mig själv det vill säga, jag är inte säker på hur man läser av statistiken) och det är ju inte bra. jag kanske sitter här och skriver till mig själv. Lite oroväckande.
Men som malin skulle säga: du har ju bara haft bloggen i en dag! Såklart det är tomt på läsare då liksom. Det är bara det att jag inte har något tålamod.
Jag får bara hoppas på att någon tittar in imorgon. då blir jag glad.

och jag som skulle ha gått och lagt mig kl 9 idag. datorn är alldeles för kul att sitta vid.

sov gott!

Kommentarer
Postat av: malin

riktigt fint här vaa :)

2009-01-21 @ 16:03:36
URL: http://malinsyl.blogg.se/
Postat av: maria

Hej nu har jag hittat hit :)

Riktigt mysig blogg, såklart ska jag följa den. Det är ju Emma som är bloggaren. Hihi!

Kram!<3

2009-01-21 @ 18:23:43
URL: http://h3llokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0