Fredag

Nu är det fredag, igen. Tiden går så fort. men det kankse är bra, eller?
Ialla fall är det skönt, har inte särskilt mycket att göra.

Jag hade bestämt mig att jag skulle städa mitt rum idag ;), det är fruktansvärt mycket saker över allt, men jag kommer inte igång. Ända sedan jag kom hem har jag varvat datorn med tvn och kommer alltid på någon ny hemmsida att kolla på eller något tv program att se på.
Allt utom att städa ;) det kommer säkert inte att bli av, om jag inte tar tag i det snart. ¨Det skulle vara rätt skönt att få ordning här, :)


Längtar till imorgon!


<3

Kommentarer
Postat av: maria

Ja Akinator var riktig läskig och rolig haha, fastnade där en stund! :P

Emma imorgon kommer du att bli besatt av en av de bästa serierna i världen, haha :D<3

2009-01-31 @ 00:28:31
URL: http://h3llokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0