Hej eller god natt?

... Nu sitter jag här. Igen. Klockan är jättemycket och jag borde ha gått och lagt mig för jättelänge sedan. ;), men vad ska jag göra? tiden räcker inte till.

Jag och Malin var på gymmet idag, det var väldigt trevligt. :), min andra gång, och jag var inte riktigt lika oproffisionell idag, eller hur Malin ;) ? Haha, maskinerna är ganska krångliga faktiskt!

Sen jag kom hem har jag pluggat. pluggat och pluggat. I flera timmar, och då låter det ju som att jag har hunnit göra en massa. men knappast. en sida matte och några naturkuskapsfrågor. DET ÄR ALLT. på hur länge som helst.
Jag undrar ärligt talat om det är något fel på mig. Jag hinner verkligen ingenting. tror jag bara att jag ska hinna för mycket saker helt enkelt? ¨
Imorgon ska jag satsa på att göra ingenting så kankse det går bättre :P

Jag har en väldigt positiv sak att säga också! Min lillebror (vad får han allt ifrån?) visade mig en internetsida. http://en.akinator.com/ 
Jag är helt beroende och det är lika kul varje gång! Min nya favorithobby faktiskt!
Det enda det går ut på är att du skall tänka på en kändis. Sidan frågar dig ett  frågor och kommer på vem du tänker på. Nästan varje gång, vilken konstig kändis du än tänker på!
Jag blir riktigt rädd ibland. Det är verkligen som att den kan läsa dina tankar :O :D fantastiskt kul!

nu ska jag nog sova!
efter en omgång med the akinator det vill säga



tack och hej


Kommentarer
Postat av: Fanny

Oh, det måste jag kolla upp. Spelet alltså!

Grymt snygg bakgrund du har!! Jag är jätteavundsjuk. Hur har du gjort den. Emma, jag får en känsla av att det faktiskt är din begåvade bror som hjälpt dig. Jag kanske kan få hyra honom för någon timme?

<3

2009-01-23 @ 15:31:22
URL: http://fannydaldborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0