Markus Krunegård - Jag är en vampyr

idag har jag upptäckt låten; jag är en vampyr.
Jag säger bara tack Malin för tipset.
Jag är besatt. Den är grym. Helt sagolik.
Den är spännande och jag förstår inte hälften av texten.och det gör den bara ännu bättre.
Det svänger som satan. Låten går på repeat gång efter gång.
Jag tröttnar antagligen snart. Kankse. Eller kankse inte.
lyssna på den :D


videon är kanske lite speciell men bortse från det. blunda och njut.



...vad vill du
men kom då
jag är ju här och väntar på dig


Kommentarer
Postat av: lisen

oh jag är helt besatt jag med! Jag älskar den, men har aldrig hört vad hans album heter, vet du det? Skulle vilja köpa(LÄS: Ladda ner) den!:)

2009-02-13 @ 12:15:21
URL: http://morotsfantasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0