min helg såhär långt

Hej

Igår vaknade jag upp med ont i halsen. Av alla dagar, just den dagen som jag verkligen ville vara på topp. Hoppdes att det bara var lite tillfällig morgon-halsont. Men så var det inte, fast det kunde ju ha varit värre.
Vi skulle spela match i Falkenberg. Och det visade sig att vi bara blev 6 st, vilket är väldigt lite. Och en var 94, och hade aldrig spelat med oss innan. Jag + en till var förskylda, så det såg inte så ljust ut.
och just det. Vi hade ingen tränare heller ;)

men 49-22 blev det.
Till oss. Haha. Och det är konstigt för jag gillar nog att spela så få som möjligt. Då behöver man inte sitta på bänken så mycket  :)

På kvällen var vi hos Leila eftersom hon fyllt 18. Träffade hennes dansvänner, åt jättegod mat och gjorde roliga lekar.
Speciellt zick-zack-zugg. Haha. Det var jättekul, alltså festen. inte lden eken :D Tack för att fick fick komma leilis!
<3.



Nu plugg. Blä

Kommentarer
Postat av: osccar the king

vad fin blogg!

2009-01-26 @ 12:15:54
URL: http://theosccar.blogg.se/
Postat av: Lina

haha säger dsm. Kolla gärna in min blogg :D

2009-01-26 @ 12:42:09
URL: http://linadaniellaannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0