En timma till tack.

... Sedan jag har kom hem från skolan idag kl tre har jag knappt hunnit göra någonting. tiden går så fort att jag inte fattar vad som händer. 
Jag tänkte att jag hade en massa timmar framför mig, och planerade massor av saker som jag skulle hinna göra, men jag har knappt hunnit någonting. Och först nu, tjugo i elva hann jag sätta mig framför datorn.
Min plan att jag skulle gå och lägga mig kl nio idag, som kompensering för att jag gick o la mig så sent igår, går ju inte heller så bra.
saken är den att det känns viktigare att vara uppe och göra saker än att gå och lägga sig, även om jag vet att jag behöver sova ;) ... jag får väl bara hoppas att jag orkar gå upp imorgon när mobilen ringer.
för lite sömn har väl ingen dött av. så jag tänker sitta här ett tag till. :)

sov gott!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ett bra tips, om du vill lägga dig 9, är att ställa in dig på att lägga dig 8. Att du verkligen måste det. Självklart kommer du komma i säng en timma senare än vad du trodde... TA-DA! I sängen klockan 9 :D

2009-01-23 @ 15:33:37
URL: http://fannydaldborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0