-

Idag har molnen jagat solen hela dagen, men aldrig riktigt kommit ifatt.
Så det har varit fint väder, för första gången på väldigt länge, känns det som.

Jag har läst en bok om håkan hellström. Håkan Hellström -texter om ett popfenomen. Den gör mig vimmelkantig.
Han är verkligen speciell. Och så fantastisk.
Jag har länge beundrat hans låtar, alla hans texter som inte liknar något annat.
Jag tror faktiskt att man måste vara lite galen för att kunna skriva så, skapa något som är så bra.
Och han verkar vara rätt knasig, enlligt intervjuerna i boken i alla fall.
Jag undrar hur det är att vara som honom egentligen. Att vara Håkan Hellström. Var kommer allt ifrån?



och han var verkligen söt sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0