The mysterious ticking noise!

I natt drömde jag om Harry Potter. ;) Jag har blivit ett litet Harry Potter fan sedan jag för ett par veckor sedan började läsa den första boken på engelska. Sedan har jag sett de fem första filmerna, och imorgon ska jag se den sjätte på bio :D
Och jag älskar verkligen harry potter, både böckerna och filmerna men liksom alltihop. Storyn och karaktärerna, det är verkligen perfekt alltihop. Jag är sjukt facinerad av JK Rowling, att hon lyckats skapa något så coolt!

I alla fall, jag drömde som sagt om Harry Potter i natt. Och det var verkligen konstigt för jag har aldrig förut drömt något så verkligt om någon som bara är en karaktär i en bok/film. Jag drömde att Voldemort hela tiden hittade Harry och försökte döda honom. Ron grät.
Det låter kanske lite töntigt ;) Men det var faktiskt en väldigt hemsk dröm. När jag vaknade kände jag verkligen att jag var rädd för allt som har med Harry Potter att göra. Haha.
När jag berättade om drömmen för mamma: "Ojdå, men den nya är nog inte lika hemsk som den förra." Haha. Om jag inte ens kan se på Harry Potter utan att blir rädd så är jag väl världens största mes. ;)

Det här i alla fall bara roligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0