jag älskar när jag inte förstår

Jag vet inte vad det är med mig och "konstiga" filmer.
Jag älskar dem. Jag älskar när det är precis så att man nästan förstår men ändå efteråt lämnas med en känsla av att man inte riktigt har fattat allt.
Det är fantastisk. Den här filmen är grym. Tänkvärd. alldeles, alldeles underbar.
Jag förstod som sagt inte allt, men det var nog ganska så mycket därför som jag gillade den.
Det är så jäkla skönt att det finns folk som kan komma på så bra saker,¨
få veta att det finns de, som är knasigare än sig själv.



Det är verkligen ovanligt att se Jim Carrey i en seriös roll. ;) men han är bra!

Kommentarer
Postat av: Maria

ja sånt älskar jag, händer mig nästan alltid haha! ;D

2009-06-10 @ 01:11:00
URL: http://h3llokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0