Katter och kramar

Min lillebror åkte till england idag, för att konfirmera sig,och skall vara borta i tre (!) veckor.
Han skulle åka tidigt i morse, och det visste ju jag.
Så inatt/morse så drömde/trodde jag att han kom in  mitt rum för att säga hejdå
Jag verkligen tror att han kommer fram och kramar mig så jag tar mina armar runt och kramar jättehårt
Det roliga var att det visade sig att det inte alls var min lillebror jag kramade utan min kära katt.
Så känner jag hur mimmi helt chockad över att vara så hårt fasthållen gör allt hon kan för att komma där ifrån. så fort jag släppte taget flög hon iväg, långt från mig och min säng.

Haha. Ja det är ju rätt så kul när man tänker efter. Och jag fattar inte hur man kan tro på vad som helst när man ligger där i sin halvsömn och slummrar.
Jag vet i alla fall vad mitt omedvetna försöker säga mig.
Jag kommer att sakna honom så himla mycket.
Hoppas att tiden går fort så att han kommer tillbaka snart :)

Kommentarer
Postat av: Malin

haha! stackars lilla mimmi!

2009-06-13 @ 14:56:42
URL: http://malinsyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0