man lever bara en gång

För en stund sedan så var jag ute och sprang, och så tänkte jag ta ett dopp efter åt i havet.
Jag gick hem och hämtade en handduk, och så hade jag bikini under träningskläderna.
När jag väl hade badat och skulle gå hem insåg jag ju att jag inte hade några andra underkläder att ta på mig ;)
Men skitsamma tänkte jag, det är ju inte så långt hem så jag tog helt enkelt på mig shortsen och t-shirten ovanpå bara.
När jag gick förbi den lilla bryggan där ett gäng av ungar fiskade krabbor så hörde jag plötsligt hur alla börjar skatta.
Några säger - kolla där! Haha. Kolla! Och jag bara vet att dom kollar på mig. Mina gråa shorts var ganska så våta där bak ;) hoho
Och i vanliga fall skulle jag ändå tyckt att det varit lite pinsamt, även om det bara var min våta bikini som blötte ner shortsen ;)
Men jag gick bara där och skrattade åt mig och det kändes väldigt bra. Jag fick nästan lust att vända mig om och skrika:
JA jag har kissat på mig!
Men jag motstod frestelsen. Haha. Men så länge jag kan skratta åt mig själv då är jag ändå nöjd ;)

Jag älskar sommaren. Klockan är tio och jag sitter ute på altanen och soln har fortfarande inte riktigt gått ner.
Jag har salt i håret och är brun om benen.
Låt det aldrig ta slut.

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt! :D

jag kommer hem på tisdag! <3

2009-06-26 @ 22:29:59
URL: http://malinsyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0