Typ Matrix....

Idag har jag inte haft en så lyckad tv-kväll. Hur man nu inte kan ha det? ;)
Det började med att jag bänkade mig kl 8 framför tvn för att se matrix som jag sett fram emot att se.
Verkade som en cool film.
Efter en stund visade det sig att jag dock tittat fel i tidningen och filmen började kl 9.
Så länge, ändå helt ok, det var ju bara att göra något annat en stund.
så sätter jag mig kl 9 vid tvn istället och börjar facinerat följa filmen.
jag fattar ingenting. Eller i alla fall så fattar jag inte var science fictionet eller vad nu Matrix handlar om skall komma in i filmen då den enda från början verka handla om värsta gangestern.
ändå sitter jag kvar, helt exalterad av tanken hur de har lyckats göra en sådan klurig film som första verkar vara värsta actionrullen med sedan blir en science fiction.
jag sitter på helspänn ett bra tag bara för att jag vid varje ny sekvens tror att han killen med de mörka glasögonen (som jag sett ska vara med i matrix) ska dyka upp.
men han dyker inte upp. tiden går och när jag suttit i en och en halvtimma och inte sett något övernaturlig över huvudtaget börjar jag bli riktigt misstänksam.
Tänk om de har satt på fel film? Fast nej, det kan ju inte hända....
En stund senare när filmen plötsligt tar slut, en halv timma för tidigt så säger en röst "ursäkta att kvällens långfilm matrix uteblev blabla."

Haha jag trodde inte att det var sant. Det var fel film! Jag blev ganska lättad, trodde nästan att jag hade blivit galen ju.
nåväl, filmen var inte den bästa men det var verkligen en intressant upplevelse.

Haha. Klantigt tv 6, klantigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0