basket

det finns nog inte riktigt några ord. det finns inga ord som är tillräckligt bra.
det finns inget bättre, jag lovar.
jag pratar om basketen. visst är det alltid kul men idag slår allt.
vi tränade med killarna, vilket i sig är hur kul som helst. och hör här. ni kommer inte att tro era ögon.
vi spelade match. nonostop i nästan två timmar. de två saker som jag gillar bäst på en och samma gång. ;)
kan det bli bättre? Jag tror inte det.
Det som är så roligt är att alla blir så mycket bättre när vi spelar tillsammans, alla bli mer taggade.
och vi spelar som aldrig förr. springer fram och tillbaka, gör mål efter mål. det finns inget annat.
resten av världen är bortglömd. det är bara jag, bollen och laget. allt som behövs.
låt det aldrig ta slut liksom.
det finns inget som är roligare än det här. det finns inget som får en att må så bra.
jag skulle stanna på planen för alltid om jag kunde. frysa stunden och aldrig låta den ta slut.

som sagt, det är alltid kul, men det finns inget bättre än det här.
jag vill ha mer.
och snälla stoppa tiden och låt mig stanna här för alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0