Beck

förrut brukade jag alltid se på en massa deckare och polisserier, jag var helt besatt ;)
nu var det verkligen jättelänge sedan men idag började jag titta på en Beck film som går på fyran nu.
visst är det inte särskilt genomtänkt och lite segt ibland men det är ändå kul och spännande, jag hade faktiskt glömt att det var såpass underhållande att titta på,  ;)
jag älskar gunvald / mikael persnbrant :D hans karaktär är så himla skön. alla är rädda för honom och han säger alltid så klockrena saker. han slåss helt oprovocerat och skriker taskiga men väldigt komiska saker åt folk som inte lyssnar på honom. han är en perfekt tv-polis enligt mig; arg och lite galen
jag skulle vilja se vad filmen slutar med, men jag orkar inte vänta på att nyheterna skall ta slut. ;) och ska jag vara ärligt är jag tillräckligt mesig för att tycka att det är lite läskigt att sitta ensam uppe och se ;)
så jag går och lägger mig nu.
sov gott!

¨

grrrr.... ;)

Kommentarer
Postat av: Yasmin

men neeej, eeew emma han är inte grrrr

2009-03-16 @ 21:51:22
URL: http://yasminfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0