JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Det här är som julafton, och födelsedag på en och samma gång, gånger tio. Och inte ens det räcker för att beskriva hur glad jag är :D

Det är så att vi egentligen inte skulle spela i en serie nästa år, det vill säga inga matcher, för att det bara finns en serie för vår ålder sedan, och den är alldeles för bra. Det var ju skittråkigt, eftersom att spela match är det roligaste som finns, det är det man lever för.
Så idag, berättade vår tränare att vi kommer att spela i en serie nästa år i alla fall! Och inte nog med det, vi ska, om jag förstod det rätt såls ihop, med ett annat lag, som är lite äldre (och bättre!) och  vi kommer tillsammans spela i divison 4. 
vilket jag inte riktigt vet något om, men det spelar absoulut ingen roll, jag menar division (!) bara det låter ju coolt haha!

jag ska inte spela min sista match på lördag.
tack gode gud för det.
jag ska spela minst en säsong till, och för hoppningsvis ett par till. 
Det här är så sjukt stort. Det är som att få andas ny luft, hjärtat slår några extra slag.
Tack, Tack, Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0