kasst

... det här är fan mig sista gången som jag somnar mitt på dagen.
jag känner mig som en levande död.
jag är skittrött, snackar helt osamanhängande för tillfället och orkar inte göra någonting.
det är bara det att jag är så himla trött hela tiden. jag orkar helt enkelt inte hålla mig vaken när jag kommer hem från skolan. det gör mig galen. för ända fram till klockan runt sex är jag så trött att jag skulle göra vad som helst för att få sova en stund,
men sedan ju mer klockan blir, så blir jag bara piggare och piggare, och när jag ska somna på kvällen kan jag aldrig någonsin somna. det gör mig ännu mer galen. för erkänn att det är konstigt?
jag behöver energi nu, jag orkar inte gå runt och kämpa mer för att klara mig igenom dagen.
kom och pigga upp mig lite. någon, vem som helst, eller du.
då kanske det blir bättre.


Kommentarer
Postat av: Fanny, Leila och Yasmin

Vi tycker synd om dig och hoppas att du mår mycket bättre nu!! Om du var här skulle vi gett dig en stoooor kram, ja till och med en massa pussar !!!



Vi hoppas att vi får se dig på måndag! Sov ut i helgen och bli pigg!!puss puss

2009-03-13 @ 23:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0