Nu har det hänt igen....

Men jag tänker inte klaga den här gången  ;)
vi slutade klockan elva idag, av någon anledning som fortfarande är svår att riktitg förstå. ;) Kitas och kaos är två ord som passar bra ihop helt enkelt. Men skönt var det att komma hem så tidigt,!
Jag åt först lite, läste lite i en bok som jag håller på att läsa, och tog det bara lungt. Det var så himla fint och soligt ute, och jag älskar att sitta och känna solen som värmer. ute är det ju dock lite kallt fortfarande så jag satte mig i vardagsrummet på en plats där solen lyser rakt in, och så satt jag där och bara läste och njöt en stund.
Det var verkligen jätteskönt och efter stund tänkte jag bara på hur skönt det skulle vara att sitta där och vila lite. Haha.
Som såklart ledde till att jag somnade.
 Sedan när jag väl vaknade, så gick jag upptill mitt rum och självklart kunde jag inte låta bli att lägga mig sängen. Bara en liiiiten stund till intalade jag mig själv (= två och en halv timma senare) Haha.

Visst, jag är lite seg och hängig nu. Och visst, jag kunde ha gjort något vettigare än sovit under tiden.
Men, jag gillar ju vekrligen att sova under dagen. Det finns nästan inget skönare :) När man kan blunda och somna efter bara ett par minuter och sova så himla härligt.
Nej, jag ska faktiskt sluta ångra saker som redan har hänt och tänka på det positiva istället ;D

Jag menar, nu kommer jag ju att kunna vara uppe mycket längre i kväll... Ehhh bra eller?
Som jag snarare förrut skulle sagt; Jag kommer aldrig att kunna somna! ;)


Kommentarer
Postat av: yasmin

haha jag somnade också när jag kom hem :P

2009-03-26 @ 21:07:44
URL: http://yasminfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0