rådjur

..idag när jag gick hem från bussen gick det en typ 50-60 årig kvinna framför mig, så stannade hon och tittade upp mot en stor tomt bredvid ett hus på ena sidan vägen. jag såg att hon pratade med mig men hörde inte för jag lyssnade på musik.
jag frågade - vad sa du?
Hon sa: Ser du rådjuren där borta? och pekade mot tomten. - de leker som hundvalpar. sa hon.
och minsann de gjorde de! Det var två stycken små rådjur, och den ena verkade jaga den andra, sedan sprang de närmare varandra och bråkade lite. det verkade verkligen som om de lekte med varandra.
Sedan sa hon - Åh vad underbart!
och det var faktiskt något väldigt fint med rådjuren. :) inte varje dag man ser något sånt.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Radjur är finfina :)

finfina tanter finns det ocksa :)



Puss

2009-03-06 @ 18:49:53
Postat av: Havsänglar

rådjur är väldigt fina :)





Jag har precis startat en ny blogg där jag skriver om mina åsikter, små detaljer som jag ser i livet! Välkommen att läsa mina texter!

2009-03-06 @ 18:55:43
URL: http://khavsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0