Söndag

Jag slutar aldrig att förvånas över hur konstigt det är att när jag är sjuk, så kan jag aldrig exakt minnas hur det är att vara frisk.
hur känns det att kunna springa runt på en basketplan, utan att tappa andan? Hur är det att vakna upp, utan att det känns som att det fastnat något i halsen? Hur är det att vara full av energi, och inte bli trött av att göra igenting?
Jag minns inte, på riktigt faktiskt, det är så konstigt ;) inte exakt hur det är. ¨
men det får en att längta att bli frisk in alla fall, lova mig att jag ska uppskatta det på riktigt de här gången, även om jag då säkerligen kommer att ha glömt hur det är att vara sjuk.
för sån är jag, jag kan bara ha ett tillstånd i hjärnan åt gången. fast det kankse är så för alla.
det var i alla fall inte en bra idé att springa runt igår., jag ska ALDRIG mer göra så, förskylningen är inte nådig idag men jag är tacksam över att det bara en är förskylning, trots allt.
hoppas att jag kan gå till skolan imorgon, det är förvånansvärt tråkigt och meningslöst att vara hemma, det märkte jag i fredags. 
saknar mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vi saknar dig med Emmis! Tomt utan dig.... :(





<3

2009-03-16 @ 17:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0