varför man inte har en datakatt

Mimmi tyckte antingen synd om mig för att jag saknade en datamus, eller så tyckte hon bara att datorn var skön eftersom att den var lite varm.
Det kan diskuteras.
i alla fall, så la hon sig rakt på den, gav mig en alldeles egen datorKatt.
mysigt, tänkte jag och klappade henne lite, fast jag tyckte att hon allt var lite knasig ;)
Jag gick iväg en stund, och när jag kommer tillbaka till datorn en stund senare, har hon enbart genom att ligga på datorn, ändrat min bakgrundsbild och dessutom ändrat en viktigt inställning på internet.
;) jag har ingen aning om hur, men skickligt var det.

hon har aldrig lagt sig på datorn förrut, men nu har det tydligen blivit en favoritplats. hon la sig där en gång till för ett tag sedan. jag märkte det när datorn plötsligt började tjuta misstänksamt högt. när jag tittade upp satt mimmi på den och tittade oskyldigt mot mig. det tog mig en stund att lista ut hur jag skulle få bort pipandet.

jag undrar hur hon gör?



Kommentarer
Postat av: yasmin

haha en magisk katt ;P

2009-03-18 @ 21:49:53
URL: http://yasminfin.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej, fin blogg du har! :) Jag skulle bara vilja informera dig om mina egen designade smycken som du hittar på www.superiorbyjfr.blogg.se, just nu kostar alla armband 99 kr/st! Vi ses på min blogg! / Superior by JFR

2009-03-18 @ 21:55:49
URL: http://superiorbyjfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0