för att göra en lång historia kort...

Jag hade fått reda på att jag skulle döma en match idag, tänkte, lite konstigt men eftersom att jag anmälde mig så sent antog jag attt det var därför.
så kommer jag in i hallen halv nio imorse, träffar min domarkolega som då säger att vi ska döma där HELA dan. Och det visar sig att det ska vi faktiskt.
så istället för att som jag förstått det, döma en match och sedan åka hem och slappa, så har jag dömt åtta matcher (!)
kom dit vid nio i morse och kom hem vid nio ikväll. En ganska stor omställning ;)

Men det har varit skitkul! Jag har träffat den skönaste snubben ï hela mitt liv, min domarkolega, Marwin, som han hette.
Inte bara hade han ett coolt namn, utan såg ut att vara max 20, visade sig vara 34, var ca 20 cm kortare än mig men han kunde dunka (!) , hade spelat  i landslaget osv osv.
Dessutom snackade han världens skönaste stockholmska, och snackade som om vi känt varandra hur länge som helst. Han var skitschysst och inte lite rolig.  Och just det, han var den duktigkaste domaren jag någonsin träffat. :D

Fast trött är jag också ;) värker i fötterna och nu måste jag sova, för det gäller samma sak imon.
Och på lördag.
och troligen söndag ;)
Haha. ;) Gäsp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0