magi

jag är just nu inne i en skön bubbla av någon slags lycka. Det är inte helt fel.
Vi har idag tränat två timmar tillsammans med damerna vi ska spela med nästa säsong.
Det var grymt kul. Det gick fort och framförallt så gick det bra.
Det var också så himla kul att se några som var lite äldre, men fortfarande spelade så bra och man kunde verkligen se hur kul de tyckte att de var.
Det var skönt för jag kände igen mig, och nu vet jag att det finns en framtid för mig med.
Jag vet fortfarande inte vad det är med basketen som gör att man mår så bra, som gör att det är så galet kul.
Men jag ska inte fundera så mycket på det.
För ibland behöver man inte veta varför man älskar något, det räcker att man veta att man gör det.

Nu ska jag sova och drömma fina basketdrömmar.



Jag och Gabbi kan det som kallas för taktik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0