.... och ibland lär man sig absolut ingenting

Malin och Leila, ni skall vara glada att ni inte kom till spanskan.
Vi började nästan en halvtimma senare än vanligt för några andra hade prov innan.
Resten av lektionen spenderades med att arbeta med pappret vi fått förra lektionen.
Som jag och Malin (för en gång skull ;) ) varit effektiva och till och med hunnit klart med innan.
Så ja, det var ehhm, meningsfullt? knappast.

Sedan hade jag mattelektion som också började senare för att vårt klassrum var upptaget,
sedan hade vi en genomgång av repetition av sådant vi redan gjort i ungefär en halvtimma.
Sedan bad vi at vi skulle få sluta och det fick vi.
Meningsfullt? Knappast.

Och det mest ironiska av allt var att jag hela tiden satt och tittade ut genom fönstret och såg en helt klarblåhimmel där utanför.
När jag äntligen kommer hem så går jag ut för att njuta av solen lite. Efter en kvart kommer det hur mycket moln som helst och täcker den. Och det blir svinkallt.
och de har fortfarande inte försvunnit.

Jag hatar att gå till skolan när man inte gör någontin vettigt ändå, och jag hatar att vara inne när det är fint väder så....
Är det här guds tecken till mig på att jag skulle ha skolkat idag? Eller har jag helt enkelt gjort något dumt bara? ;)

Nåväl det är helg nu och det räcker nog.
Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Selda

åh va jobbigt! japp jag tror det var guds tecken att du skulle skolkat idag, haha ;)

2009-05-16 @ 11:41:53
Postat av: Yasmin

hahahaha! spanskan är ALDRIG meningsfull!!! och jag gick runt i skogen heladagen där träden täckte all sol :(:(:( så det blev ingen sol för mig heller

2009-05-17 @ 20:17:17
URL: http://yasminfin.blogg.se/
Postat av: Linnea

saknar dig kompis! <3

2009-06-12 @ 11:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0