OMG

Jag vet inte om det är kanske fel på mig eller om det faktiskt är fel på amerikanarna,
men tre gånger nu under kankse lite längre tid än en månad har det funnirs tre olika klipp på msn
som visar hur amerikanare fått olika tecken från gud.
Första gången hade en bild på jesus dykt upp på en macka.
Andra gången hade bokstäverna GOD dykt upp på tre korvbitar
Den tredje gången, idag såg jag detta, hade någon fått en ostbåge som "liknade" jesus.

Jag är så att säga lite skeptisk till det här. Fast man vet ju aldrig.¨
Gud kankske faktiskt inte har något viktigare för sig än att skicka små diskreta tecken till folket.
Vad annars skulle han göra hela dagarna?

http://video.msn.com/video.aspx/?mkt=sv-se&vid=71c6de3d-78c5-4bcb-9500-4d8d0cbf4b4f&from=SVSE_WOWTV&tab=m1229508539077&wa=wsignin1.0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0