Whaaaat???

Två lite skumma saker har hänt idag.

När jag gick hem från bussen gick jag över skolgården. Ser några småkillar som cyklar vid grusplanen.
Jag märker att en cyklar mot mig, men tänker inte så mycket på det. Ser att han försöker säga något till mig så jag tar ut hörlurarna.
liten kille runt 12 år - Vad heter du?
jag - Emma
han - det ska jag lägga på minnet
jag - gör du det  vaa liksom?

Sedan när jag går där ifrån hör jag jag hans kompisar fråga: Vad hette hon? Vad hette hon?
Konstigt värre. ;)

Sedan bestämde jag mig idag för att bli medlem på facebook. Jag var det förrut så mitt konto återaktiverades typ.
Så får jag ett mejl av Facebook. "Hey Lisa Jansson"
Jaså jag har brytt namn? ;) Och på Facebook stod det också att jag hette Lisa. Haha.
Konstigt värre ;)

Jag undrar vart världen är på väg.


Kommentarer
Postat av: Maria

hahaha lisa jansson. "jag undrar vart världen är på väg" ^^ killarna kanske vet att du kommer att bli basketsproffs ;D

2009-05-25 @ 22:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0