born to run

jag kan inte låta bli
; drömmer då och då om hur jag nästan flyger
nuddar ringen hur lätt som helst
och publiken ler och skriker
så idag, på riktigt, handen är där upp
och det är precis så lätt
för mycket luft under fötterna
högt, högt över marken
lite snabbare än resten på andra sidan
lägger i
tar när jag inte får
och dom skriker, skrattar åt
jag vet, man tror inte att det är sant
när det nog är bättre än dröm
ropar mitt namn och bra
jag svarar inte, men slutar aldrig le
bra spelat.
killen som tror han kan göra vad som helst
sa jag att jag ler? Non Stop.
behöver inte, så då är det sant. 
ja, det är för bra för att vara sant, ändå är det.
jag som inte vet. jag som inte förstår. jag som inte tror.
ikväll är det klart. i natt är jag bäst.
och jag tror. jag tror att jag vet.
tack
nu kan världen komma och ta mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0