When your sparkle evades your soul

Det går upp och det går ner.
Idag går det mest upp.
Tack tack. Till folk som säger snälla saker trots att de inte behöver.  
Tack så väldigt mycket till folk som gör snälla saker för andra.

Killen som skapat playlisten jag laddat ner till min spotify är fortfarande legendarisk. Tack för det.
Aldrig har jag gillat så mycket musik på en och samma gång.
Jag måste nästan göra något åt saken. Trots att det bara är på låtsas.
Fast man vet ju aldrig... Eller så nöjer jag mig med att det är en slump. Kanske är det inte mer än så.

Nej tack till folk som måste jagas av poliser. Det är ingen idé.

Ta bort all fantasi också, jag vill inte ha det mer. Det är bättre att hålla sig till verkligheten.
Finns det inte så finns det inte. Även om inte hjärnan förstår det.

Vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hasse gjorde min dag. Vilken tur att det faktiskt finns sådana som han! Jag hade även en underbar busschaufför. Positiva och hjälpsamma männsikor är vad som får världen att går runt..typ!

2009-09-16 @ 22:01:38
URL: http://malinsyl.blogg.se/
Postat av: yasmin

never thought i say it, on top of the world, i feel on top of the world. fantasifantasifantasi, gör det till verklighet.

2009-09-18 @ 23:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0