och det fanns så många ord att välja på

vadå faktiskt
faktiskt? vad vad vadå
i värkligheten, i realiteten; i själva vär­ket; värkligen; efter vad som är konstaterat (l. när som helst kan konstateras), enligt vad er­farenheten givit
Du får mig att likna ett svenska arbete
jag är bra.
punkt
inte jag är bra faktiskt
vadå faktiskt?

man tänkte; ikväll kanske jag förstår planen
kanske. ja kanske skulle jag titta på skärmen och skratta
man trodde inte på det.
för tänker man på det, händer det inte
men man tänkte; ibland måste det vara meningen
snart är det faktiskt min tur i värkligheten, i realiteten; i själva vär­ket
synd bara att jag inte där
ni hittar mig i drömmen
och där fattar man fortfarande ingenting



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0