we don't celebrate sundays anymore

Jag har knappt fattat att det är tvåtusen tio. 2010.
Jag som knappt insåg att vi var inne på tvåtusentalet. Beräknar fortfarande ålder med metoden 2000 minus. Problemet är att nu måste man sedan addera med tio. för vi är inne i ett nytt decenium.
Jag tror det kan bli bra dock. Då och då blir jag riktigt speedad, är inte ens rädd för sådant som borde skrämmas.
Det ska bli ett sånt år. Då man handlar utan att tänka.
För jag har märkt att det endast är jag som sätter gränser. Bestämmer vem jag är. Och jag kan ju faktiskt bli, precis vem som helst.
Som Tyler Durden sa  - God Damn! We just had a near-life experience fellas!
Det är ett sånt år det ska bli. Ett sånt år då man nästan förstår sig på livet.




Fyverkeri + rök (Från vad? Vem? Hur?)
men jag gillar den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0