Hey what else can we do now ? Except roll down the window And let the wind blow Back your hair

här är vi som inte får tro att vi är något,
på en klippa där man garanterat inte bör dyka
men gör det ändå,
för att aldrig bli gammal.
vågar jag inte nu. då vågar jag inte om tio år.
och havet är faktiskt oändligt
även om vi når bottnen och
någon bryter nacken snart,
det har mamma sagt
men vi guidar folk över stupet
går det bra att hoppa här? Finns det ingen stege?
Du kanske aldrig kommer upp
Inga maneter och berget blir halt av alla vågor
Du inbillar dig att rösterna i huvudet stoppat
dig.
Det är du som står kvar med fötterna i berget.
Men jag har inget hår på bröstet, och och och damerna först
protester kommer aldrig ta slut så jag kommer att
hoppa innan jag går hem eller stannar här
någon skriker åt mig och jag håller andan
här är vi som inte får tro att vi är något
här tror vi att vi är något
här är vi något


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0