Through every step in life; freedom comes from within'

du vet varför
stan är full av nollor och jag tänker ta mig härifrån
jag är inte blyerts.
hallå, har ni hört nyheterna?
ni kommer förstå mig bättre då
kanske är det solen eller korsningen jag står på eller kanske är det vädret eller något liknande
jag, jag är upptagen med hämnd för alla de döda som inte kan svara tillbaka
om jag hade tid
skulle ja knyta upp knuten på tungan
räcker inte det?
att tjäna pengar från sju till fem och gå hem och skjuta sin familj
är inte inte att ha röda ögon och slitna kläder
det finns inget jag skulle kunna säga
höj, höj, höj lite till. låt mig höra låten.
orden misslyckas när jag pratar men mitt blandband är ett mästerverk
du vet varför


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0