inte för att det är någon som kommer att läsa skiten

det är inte fel på statistiken och nej, det är inte fel på telefonen
jag borde haft en inkorg, och inte minst en mapp märkt skickat
här, inombords. Minnet för litet för gamalt och för långsamt
hinner inte lagra information innan den fladdrar iväg

vad är det som hänt? Fråga mig inte. Det skulle kunna vara allt.
det skulle mycket väl kunna vara ingenting.
har för mig att jag dansade på trottoaren
men det skulle kunna vara från i natt, gräset var väldigt grönt
och det var typ varmt ute, trots att fingrarna skakade
jag är här uppe och jag är här nere. ge mig medelvärde innan
jag inte hinner att skratta och komma ihåg, det är nu jag borde vara glad
för om jag ler i korridoren och är sådär halvt säker på att något bra hänt
och resten av dagen önskar regn. då vill jag helst att aldrig något händer
det är lättare att vara låg och om man får drömma sig bort hur långt som helst
men inte helt okej, att snudda vid verkligheten, och inte veta om det hänt
och veta att det där kanske aldrig händer igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0