Counting all the assholes in the room Well I'm definitely not alone, well I'm not alone You're a liar, you're a cheater, you're fool Well that's just like me yoohoo and I know you too

i teorisalen är alla martyrer,
tjejer faller inte för grupptryck,
killarna skulle aldrig försöka
och ingen kör någonsin påverkad av
alkohol,
droger,
sex, eller
rockmusik
flickorna bär samma skor, likadana döskallar
runt alla halsar
pojkarna håller tyst när alfahannen
säger vad han tycker
men! i teorisalen skulle de stoppa alla bråk,
rädda alla liv
fulla
men aldrig göra något dumt
så vi kan passa på att filma dem nu
det blir bra för deras ungar,
hör de inte vad de sa då 
kan jag få mina 650 tillbaka,
lika många begravningar nästa vecka.
i teorisalen skulle ingen behöva förlora ett barn
men jag är ledsen
STR
jag har hört dem på stan
jag har dragit dem genom dörrar och lagt dem i sängar
när de inte går att kontrollera
så jag är verkligen ledsen, men
fyra timmar räddar inga liv




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0