uhelbrederlig ensomhet

oslo 31 augusti,
en film fritt basert på emmas liv
eller
emmas liv
ett liv fritt basert på oslo 31 augusti.
denne kvelden er som
å demontere en klokke til å förstå tiden,
umulig,
et spørsmål fra min mor:
så si da, hva var så bra?
jeg forteller
om å sitte på en kafé og høre alle snakke
til å vete att de er ute og sykler.
mens jeg selv er en film
vakkert mot lyset,
jeg er, jeg bare er
noen som ikke kan vaere
hvis det ikke er så,
hans replikker fra min tunge,
at joachim har tankene av meg,
i lommen
da han skrev
om en dag, og denne kveld,
som vil forbli i årene som kommer
hvis årene stand til fortsette å komme.
det er at se på og forstå begjaer,
umulig for oss
som lurer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0