född såhär?

du vet att jag finns på ikea?
mellan vi kommer bara bli besvikna
och ingången
hör man sällan
om jag skulle flytta
skulle jag köpt den där hyllan
och soffan
men vi har inte pengarna eller någonting
tillbaka till sakerna?
jag kommer gilla era lägenheter
om ni flyttar nu
vad gör de innanför dörrarna,
som jag glömde på kitas
glömmer jag att fråga 
för många kallelser till polisen
jag har inte haft tid,
mellan vi kommer bara bli besvikna,
tror jag
occh om jag skulle studera någon gång,
fattas det ni
ser fram emot


Kommentarer
Postat av: marrelito

vill gå i skolan och se er varje dag.

vill inte bli äldre och börja ta ansvar, flytta hemifrån.



vill träffa dig emsi och lyssna på dina kloka ord! ♥

2011-03-13 @ 22:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0