when you asked how i was doing? what that some kind of joke?

saken är inte varannan vecka
periodare
på bättringsvägen
verksamheten är vad hjärnan säger
när andra pratar
jag ser inte mig själv om tio år
men där bak på blå
i hennes gamla rum
märker ögonen förändringen
i gummiskorna
i vad ska du bli när du blir stor
kommer något inte komma tillbaka
tar ni planen från flickan
kan jag lägga ner
skjuss hem mer
deras fel
alla tidningarna skriver
att de började fundera på livet
det finns tabletter för humöret
i deras skåp
om jag inte jobbar här
kommer jag att återgå
se fram
se fram emot
någon annans frukost
men jag kan inte studera
när allt de säger är något
de kommit på
jag ska inte frysa först
men ni kan väl hälsa
din älskling har tagit körkort


Kommentarer
Postat av: maria

♥♥♥♥

2011-03-13 @ 22:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0