mer enn ti grader

verden,
oh igjen er du ikke mulig å forstå

finnes det noe bedre enn luft på kvelden

ingenting i det hele tatt
av alle
spør mig lillebror

luft på morgonen
jag svarer

og ennå du er inne
noen ganger

vi løper i boblen
en stille atmosfære
over kjekk gress

ville gni hodet ditt
med du vokste
og ble klokere
enn alle dine søsken

-


världen,
åh igen är du inte möjlig att förstå

finns det något bättre än luft på kvällen

inte någonting överhuvudtaget
av allt
frågar mig lillebror

luft på morgonen
svarar jag

och ändå är du inne
ibland

vi springer i bubblan
en stilla atmosfär
över stiligt gräs

vill gnugga ditt huvud
men du växte upp
och blev klokare
än alla dina syskon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0