sänk dig över mina delar, jag lutar mig mot dina sedan

det väger mycket
en tung i sängen
smäll
att du inte förmår
slå mig
 
mina kvinnor
säger hej
de räcker fram
cigarettspår
brännmärken på sina filmer
 
jag föreslår den ena kinden
 
blir man under påverkan
som hemmafru
vill man det för att du
är du 
men han med handen
mannen
tror att de blir märken kvar
av ett sådant slag
 
den matta sorten
på sängen på filten
hon tänker vask
hon tänker köksskåp
på att gå
hon tänker på
alkohol
 
du rör mig
 
relevans du finner här om dan
relevans
du säger att jag gör dig
inte våld på
inte göra våld på dig
du säger
om jag tror
 
tror du
tror du
tror du att
 
jag sätter mig
nej, du ska vålla någon annans glöd
inte denna
du sätter dig
du tänker dig dina fingrar
de springer
men du är snäll  
så du tänker hur lätt
de kastar sig mot ansiktet
de slår mot en mur
krafsar i en skarv
och öser ner
en massa
massa fogmassa
 
överkastet
ramlar mot mattan
men jag trillar inte
okej, då pillar jag lampan
släcker ljuset 
du säger varför
 
varför
 
jag säger varför 
jag säger
handen och kinden
jag blåser
inte lätt
du ska väcka uppståendelse
rubba rasmassor
du ser fingrar dina springa
jag ser någon snart så stilla
inte fly stanna
avsvimmad
 
han med handen
ser på kinden
hon skakar
bläddrar du i mig nu
väcker du
stranden och vinden
 
de ligger på sängen 
han blundar mot väggen
hon blundar mot honom
i rummet genom fönstret
det lägger sig en gata bort
men han hävdar innerbörd
inte hur inte var men han säger du
innerbörd, snart
hon viskar blablabla
 
och pressar på
dina tårar
 frågar
vad har du varit
har du varit just
inte snäll mot mig
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0