OBESVARAD LÄNGTAN

vad pratar vi om när vi lever

 

när våra vänner ska träffas för att bli som oss

 

vad skriver du i min nacke?

 

det finns inga känslor

mellan soffan och fåtöljerna

alla har allting inombords

 

vad skriver du i mitt hår

på halsens baksida

 

det finns inga känslor

mellan soffan och fåtöljerna

alla har allting inombords

eller inom någon de kan skriva på

vad pratar vi om när vi lever

 

när våra vänner ska träffas för att bli som oss

 

vad skriver du i min nacke?

 

det finns inga känslor

mellan soffan och fåtöljerna

alla har allting inombords

 

vad skriver du i mitt hår

på halsens baksida

 

det finns inga känslor

mellan soffan och fåtöljerna

alla har allting inombords

eller inom någon de kan skriva på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0