WILL YOU STAY WITH ME WILL YOU BE MY LOVE

Vem älskar en feminist?  

Just vid stranden blåser vattnet

just i ilskan, får ont i tänderna,

händerna önskar att du var

här så att jag kunde slå

 

vem fan älskar en existentialist  

det är inte säkert att man kan gå ut ur

mullret, genom att gå ut i skogen

det är inte säkert att man kan

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

 

fan ta dig ja

fan ta dig

 

och jag ser fram emot din säng ikväll

dina halvöppna ögon

dina pussar, din älskling

har dig genom håret du ser upp

jag säger: så arg jag blev idag

när vi pratade

 

ditt namn är konstigt

spottar ut det

 

muller, dundrande ljudspår i bröstet

lägger jag mig ner

somnar om dig

vänder mig om mig

 

-          ibland är den man är ihop med bara trött och somnar

och du är inte klar med det som hänt idag

idag är det jag

 

vem älskar egentligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0